[Accepted] jhunnyor Ban Appeal
User Name: jhunnyor 
Server: SA1 
Do you think this was a fake ban? (Yes(and why)/No): No
Admit to the offense? (Yes (and why)/No): Yes
Other comments:

I really bugged the game and used it for more advantages ... I really regret doing what I did in the game and I apologize for using what I shouldn't. .. I do not in any way want to harm the game and hinder the work that chaozz was dedicated to ... I have respect for all your work here and in the game and I would somehow like to be able to help contribute to its growth soon, who knows! .. I wish I could have more chance and miss you all. I leave here my sincere apologies to all ... 

I discovered the bug on purpose. I spent a few days searching and trying to find it. I did it right after I started playing Survius, but I used it only in recent days, when I hardly saw anyone playing and some players provoked me without leaving their bases. I need one more chance ... one more chance to be able to leave good memories ... thank you all for providing incredible fun times ... hugs everyone

_____________________________________________________________________________________________________

Nome de usuário: jhunnyor: SA1
 Você acha que isso foi uma falsa proibição? (sim (e porquê) / não): Não, porque eu realmente grampeava o jogo e o usava para mais vantagens ... Eu realmente me arrependo de ter feito o que fiz no jogo e por isso peço desculpas por usar o que eu não deveria. .. Eu não queria de forma alguma prejudicar o jogo e atrapalhar o trabalho que o chaozz estava dedicado a ... Eu tenho respeito por todo o seu trabalho aqui e no jogo e eu gostaria de alguma forma ser capaz de ajudar, contribuir para o crescimento. logo, quem sabe! .. Eu gostaria de poder ter mais chance e sinto falta de todos vocês. Deixo aqui minhas sinceras desculpas a todos ...

Outros comentários:
Eu descobri o bug de propósito .. Passei alguns dias tentando e tentando descobrir. Eu fiz isso logo depois que comecei a jogar survius, mas vim fazer isso apenas nos últimos dias, quando quase não vi ninguém jogando e alguns jogadores me desafiaram sem deixar suas bases. Eu preciso de mais uma chance ... mais uma chance de poder deixe boas lembranças ... obrigada a todos por proporcionar momentos de diversão incrível ... abraça todos
Thank you for your Appeal!

Currently, the admins are looking into it. Please give it less than 24 hours.

Thread Closed, Status changed into Pending
The admins have reviewed your appeal and came to the decision that the appeal was Successful!

You will be unbanned from the game shortly. Thank you for your patience
Reason: Voted
However, failure to abide by the rules next time will result in you being banned permanently
Status changed to ACCEPTED

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)